سرخط خبرها

حقوق ۵ میلیونی به سرمربیان المپیکی پرداخت می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۶۹۹
  • ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
حقوق ۵ میلیونی به سرمربیان المپیکی پرداخت می‌شود
طبق مصوبه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک، قرار است به سرمربیان ملی که در المپیک حضور دارند ۵ میلیون ماهیانه حقوق داده شود.

به گزارش شهرآرانیوز، درستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک امروز آیین‌نامه پرداخت حقوق به ورزشکاران و مربیانی که در المپیک حضور دارند به تصویب رسید.
براساس دستور و حمایت ویژه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، قرار شد به سرمربیان حقوق ۵ میلیون تومانی داده شود. پیش از این بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه آن‌ها از حقوق ۲.۵ میلیونی برخوردار شوند، اما در جلسه امروز وزیر ورزش معادل حقوق ورزشکاران را برای سرمربیان تصویب کرد. البته این حقوق شامل مربیان خارجی نمی‌شود.
موضوع دیگری که در نشست امروز مورد بحث قرار گرفت مربوط به چگونگی پرداخت حقوق به المپیکی‌هاست. با توجه به صحبت‌هایی که در نشست روز دوشنبه صورت گرفت، قرار شد ۵۰ درصد حقوق به ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته‌اند پرداخت شود و ۵۰ درصد باقی‌مانده زمانی پرداخت می‌شود که ورزشکار به المپیک اعزام می‌شود.
برای سهمیه‌هایی که به نام کشور است ۵۰ درصد حقوق یعنی ۳۰ میلیون تومان به ورزشکار داده می‌شود، اما سهمیه‌هایی که به نام ورزشکار است ۵۰ درصد حقوق آخر ماه و ۵۰ درصد باقی‌مانده در زمان اعزام پرداخت خواهد شد.
طبق مصوبه امروز قرار شد تا آخر ماه به ۲۹ سهمیه کسب شده هر کدام ۳۰ میلیون تومان پرداخت شود.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->